I LOVE MALAYSIA..1 MALAYSIA..THE LAND OF PARADISE..

Wednesday, January 21, 2009

Teki-Teki Binatang (Lawak3X..haha)

Hehe...Kawan2X buat ape tuh?? kepada member3X mat yang tengah tension2X, boring2X mai bace teka-teki kat bawah ni..kompem korang hepi punya...

1. Bagaimana masukkan zirafah ke dalam peti sejuk ?
2. Monyet memanggil semua binatang datang mesyuarat? tapi seekor binatang tidak hadir..apakah binatang tersebut?
3. Ada sebatang sungai, sungai tersebut terdapat banyak buaya. ada seorang budak mahu menyeberang sungai, dan budak itu berjaya menyeberang sungai tersebut. Persoalanya.. bagaimanakah budak tersebut dapat menyeberang sungai tersebut.

Hehe...korang semua nak tau tak jawapan nye...huhu, jom same2X kita tengok jawapannye..

1. buka peti sejuk jadi masukkan la zirafah itu..
2. zirafah sebab berada dalam peti sejuk...
3. sebab buaya pergi ke mesyuarat... .

haha...lawak kan!! huhu..pasni boleh la korang teka kat member2X, pulak, bagi sampai diorang pening kapla, tension2X..baru bagi jawapan nye..tengok ape jadik kat korang..tak lebam mata, but Phua Chu Kang melekat kat muka..
hahahaaha :)

4 Comments:

  1. kak lela said...
    hua hua..hua..lawak tul!ikhlas ke aku ni????
    ShAIFUL hafsHAM said...
    iklas la tu...ko fka ker...batch mne
    NAJIBAH said...
    macam2 kaler ada kat sini. Apapun terima kasih singgah di mybloglog saya
    Muhammad Azli Shukri said...
    nice story.

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online