I LOVE MALAYSIA..1 MALAYSIA..THE LAND OF PARADISE..

Monday, August 10, 2009

Maka Matilah Komputer itu...

Tarikh: 11 Agustus 2009
Jam: 12.20 a.m
Lokasi kejadian: Seksyen 8, Shah Alam
Mangsa: Kudin al engineer

Jam menunjukkan hampir pukul 12.20 pagi. Aku baru je siap bermacam asgnmt yang nak kna hantar esok petang -deadline esok..( dapat dah lama, baru terhegeh2X nak siapkan)

Mata dah naik rabak mengantuk, pedih, letih dan mamai-mamai ayam..aku tengok kawan2x ramai yang dah melayang dibuai mimpi..aku tengok Kudin tgh struggle buat kerje2X typingnye.." eham, rajin Kudin ko malam ni, x tdo lagi ke?" aku menegur. Belum, banyak keje, bos nak tengok esok!" balas Kudin serius, sambil tangan semakin laju menaip...
Malas nak layan, aku trus mngoffkan laptop aku, dan trus meraba2X bawah meja mencari suis laptop..punya la susah nak cari suis laptop aku coz suis laptop aku ni ak plug in kat external yang cukup berselirat dengan wayar2X dan suis laptop2x sahabatku yang lain.. " hmm..payah tul la nak cari suis aku, extension ni pun dah serabut macam kepala otak aku!!..Ah, belasah je la.." getus hatiku sambil meraba bawah meja..,
" yang ni bukan, kepala dia besar sangat, yang ni pun bukan, kepala dia lebar sangat..hmm, yang ni ke? Ah, blasah je la..! " getus hatiku, dan secara otomatisnya aku menekan tutup suis yang ada di hujung jariku..
TUUPPP!!!......

Tiba2X.. Kudin yang berada di sebelah aku melolong menjerit macam orang kna HISTERIA...


" Arrghh...ko tutup komputer aku, habis keje aku...esok Bos nak tengok!!!


"MATi AKUUU...." raung Kudin.....

P/S: Maaf KUDIN, aku tak sengaja..lain kali aku tak buat lagi.. jangan Marah ye...


aKU yang bERDOSA

3 Comments:

  1. Anonymous said...
    kesimpulannya...
    lain kali kn rjn cr wyr sndri...
    apapun
    ini kslpn yg biasa dlakukn bg mrk yg mngunakn st pnybng yg sama...
    :)
    MaNjE said...
    lor cian ko...ape leh wat~
    sutera putih said...
    lor...
    ko...
    sian KUDIN,,,
    (apa jd pd KUDIN ekk???)
    nk th!!

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online