I LOVE MALAYSIA..1 MALAYSIA..THE LAND OF PARADISE..

Tuesday, May 19, 2009

Tahniah kepada sahabat aku, Mohd Farhan B. Hamdani coz dh dapat jodoh dan dah pun selamat ke jinjang pelamin bulan lepas kampung halamannya di Umbai, Melaka..(Sori Bro coz tak dapat datang ke majlis ko coz masa tu aku ada exam lee, lgpun kad ko hantar kt kg. , aku jarang blik rumah, ahaha...)
Hmm..tak sangka pulak si Bilal yang aku kenal dari Form 1, yang dulu badan kecik, sekarang dah jadi Pegawai besar ATM, aku as a friend sangat2x la berbangga,anyway good luck dan semoga perkahwinan mu akan trus kekal hingga ke anak2 cucu, cicit, piut..(senang crita sampai ko jd nenek moyang la, haha :)

p/s: ko kawin siap ada pedang2x ye sambut, nanti aku kawin aku nak taruk ape yer yg sesuai..hmm, theodolite kot..hahah


3 Comments:

  1. sufian said...
    dah tiba musim kenduri kahwin dah...
    mrs popo~ said...
    bestnye kawen bwh pedang! :)
    @tune® said...
    nk kawen tentera gak arr
    bomba ke

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online