I LOVE MALAYSIA..1 MALAYSIA..THE LAND OF PARADISE..

Monday, May 18, 2009

Hmm..tempoh hari (13/5/09) adalah hari yang agak mengejutkan dan mengembirakan aku. Sahabatku, kawan baik ku semasa di sekolah dulu..sahabat yg aku selalu kagum akan kebijakannnya dan dh lama aku cari2x jejaknya tapi x ku jumpa, akhirnya berjaya jugak kutemui..Huh! 13 tahun tu suatu tempoh yang agak lama bagi aku, mcm2x cara aku guna ntuk kesan jejak mamat ni..ntah hidup atau tidak...nak pendekkan cerita, aku terjumpa sahabat aku ni melalui google search dan friendster, selama ni aku rasa dh banyak kali aku search melalui internet, tp x pernah berjaya..mungkin sudah ditakdirkan Allah s.w.t, selepas 13 tahun barulah kami ditemukan kembali..bertemu dengan masing2 membawa kejayaan, hehe....

kini sahabatku ini, Mohd Ikhwan Marion, sedang melanjutkan pelajaran dalam bidang perubatan di Ireland, dan khabarnya akan pulang ke Malaysia pada bulan June ini..dan pertemuan kami, dan kawan2x lama di sekolah sedang diaturkan..Hmm, terdetik juga rasa rendah diri pada diriku kerna sahabatku ini bakal bergelar Dr. dan belajar di luar negara, sedangkan aku hanya menuntut di IPTA tempatan..ku harap segala perancangan untuk Reunion ini akan direstui Allah s.w.t dan jikalau umur kami panjang segala penantian 13 tahun ini akan berakhir dan berbayar..insyaAllah..

4 Comments:

  1. ZaHiRaH said...
    local ipta still ok what..x perlu inferior..hehe..bijak bukan dinilai dgn itu..dan p'sahabatan tak memandang itu semua..smoge hepi2 ye!
    MaNjE said...
    waa excitednye kite...
    heheh..hope dpt join nnt..
    err kite ade contact aizuddin..
    hairi kenal tak dia?
    @tune® said...
    ala..xde hal la..
    yg penting hati ikhlas..bukan nk bermegah²
    Pink Shiba_Sakura, IIDA Smiles said...
    Ermm baguih la masih ader perasaan mengingati kawan2....uiks 13 tawon ni...kira2 si mat Jenin ni umur bape lak ekkk.....akakaka, facebook pun best...kawan2 lama semua dapat ditemui....cuba la...

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online