I LOVE MALAYSIA..1 MALAYSIA..THE LAND OF PARADISE..

Tuesday, September 15, 2009

Hmm...selalu sangat Karyawan2x dan pemerintah di Malaysia dicop sebagai tidak kreatif, peniru, ciplak karya dan budaya mereka...sikit2x..dituduh buta seni..paling sakit hati bila dipanggil MALING tapi kita buat pekak kan telinga je...
kAT bawah ni BUKTI2X yang INDONESIA jugak takdela kreatif mana pun, kaki ciplak karya orang gak...dah la tiru cerita, poster filem pun sebijik plak tuh!..

KREATIF..KREATIF...
PINTERRRR BANGAT!!!
So, kepada blogger dari Indonesia kalu anda ada terbaca entry di blog saya ini, maaf ya..saya tidak sengaja, hehe..cumna nak bagi kesedaran kat anda semua, sebelum menjerit, memekik mengatakan kami di Malaysia maling penjiplak teropong2 lah dulu diri sendiri dulu ya...

janganlah seperti kata pepatah " KUMAN DISEBERANG NAMPAK, GAJAH DI SEBELAH TAK PERASAN...hehe...









Puas?? sebenarnye banyak lagi benda yang diorang ciplak gak, tp malas nak masuk, banyak sangat...hmm... sesungguhnya bermaaf-maafan adalah dituntut dalam islam, so lain kali jangan cepat melenting, ya sahabat2x...
hehe...

7 Comments:

  1. Mr PenyuBiru said...
    laaa...kaki ciplak jugak diorang ni...

    pepepun.. bende kecik pun nak gaduh.kan lebih baik berkerjasama dan berbincang..
    Mat Jenin Kota! said...
    btul tu...biasak la manusia, salah sendiri mana nampak, salah orang, haaa besorrr..haha
    Sitisifir10 said...
    uk alos...ingatkan diorang abis terer dah yang sampai nakberdemo2 bagai :P
    Mat Jenin Kota! said...
    HAHA...DIORG XDE BENDA LAIN NAK BANGGA. TU DEMO BAGAI NAK RAK, ALIH2X MALING JUGAK...
    Anonymous said...
    indon maling.. Indon maling.. Indon maling.. Padan muka kau setannnn....
    Pulaukan produk indon. Aku pun tak ada lansung guna produk indon, termasuk mengupah bibik. Aku pastikan setiap produk yang digunakan bukan dari INDONESIA... Itu janji aku... Bangsat punya Indon.
    MaNjE said...
    salam..nnt amik kad raya k..
    Mat Jenin Kota! said...
    ok2x..nanti aku singgah jao blog ko, hehe...

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online