I LOVE MALAYSIA..1 MALAYSIA..THE LAND OF PARADISE..

Saturday, September 18, 2010

SIAPA? APA ITU YAKJUJ MAKJUJ?

" Murid-murid, Yakjuj Makjuj itu rupanya macam ulat..hidupnya nak musnahkan manusia akhir zaman ye..bergerak dengan laju...." itulah kata-kata ustazah masa aku sekolah rendah dulu...hmm, yakjuj makjuj berupa ulat..

Lepas tu tak lama kemudian pergi kuliah di surau plak " saudara - mara sebenarnya Amerika tulah Yakjuj Makjuj ..Amerika ni memang dh lama rancang nk bunuh kita semua orang Islam!"

haa...gitu plak...

Lama kelamaan kita ni sebagai pendengar dan orang yang kurang ilmu ni, makin kionfius kita dibuatnya..makin benak pulak pemikiran kita untuk mengetahui apa bendakah sebenarnya Yakjuj Makjuj tu..
Akhirnya syukur..segala persoalan berdekad-dekad ini terungkailah dengan terbacanya aku buku hasil kajian ilmiah saudara Muhammad Alexander yg merupakan seorang 'lecturer' dari negara seberang..
Segala isi kandungan buku ini lengkap dengan segala bukti dan gambar..kepada anda yang betul2x nak tahu ape tu YAKJUJ MAKJUJ....jangan lupa cari ini buku ya..

Yakjuj & Makjuj: Bencana Dari Sebalik Gunung

SINOPSIS:

Persoalan Yakjuj dan Makjuj masih diselimuti oleh kabus misteri. Kitab-kitab Samawi yang diturunkan dari langit seperti Taurat, Injil dan al-Quran, masing-masing menyebut mengenai Yakjuj dan Makjuj. Al-Quran menceritakan tentang sifat dan peristiwa Yakjuj dan Makjuj dengan Zulkarnain dengan huraian penceritaan yang sempurna.

Buku ini membongkar bangsa yang membawa huru-hara kepada dunia dengan berdasarkan huraian kitab Taurat, Injil dan al-Quran. Dimuatkan dengan imej, peta, ilustrasi, carta masa. Menjadikan buku ini antara yang terlengkap dalam sejarah.

2 Comments:

  1. buaya said...
    salam ziarah...

    dijemput menjadi follower sy k
    Anonymous said...
    salam ziarah kembali...jemput juga menjadi follower sy..saya ni dh stahun pencen blogger, ni bru nk 'on' semula

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online