I LOVE MALAYSIA..1 MALAYSIA..THE LAND OF PARADISE..

Saturday, September 12, 2009

Maaf..maafkan Daku..


MAafkan Daku..Aku Yang Dihujani Kesibukan Kerja

Tarikh: 12 September 200/ 22 Ramadhan 1430H
Lkasi: Seksyen 8, Shah Alam
Mangsa: Diri sendiri..

Salam Ramadhan dan Aidilfitri kepada semua sahabat2 dan para Blogger..pertama2x kali hamba nak minta ampun dan maaf kerna telah sekian lama hamba tidak menitiskan tinta di blog kesayangan hamba ini..
Bukannya hamba sengaja untuk tudak meluangkan masa bersama kalian, malah jauh sekali melupakannya..tapi apakan daya di saat2x umat Islam bersedia membuat persiapan menyambut kedatangan bulan Syawal yang mulia ini, hamba pula sedang berperang menyelesaikan tugasan dan beban kerja yang telah diamanahkan kepada hamba.. Sebenarnya terlalu banyak perkara menarik yang ingin hamba kongsikan bersama kalian, tapi apakan daya..masa tidak mengizinkan..
Oleh itu kepada kalian, pelawat setia blog hamba ini diharap jangan lah menjauhkan diri dari blog hamba dan semoga tali persaudaraan dan ukhwah sesama kita-para blogger Malaysia akan terus terjalin erat..
Oleh itu jikalau ada sebarang kelapangan jemputlah menziarahi hamba di laman FaceBook hamba...Bagaiman caranya? mudah saya, kalian saya perlu taipkan 'Mohd Syahrulhairi' di ruangan search dan nah!! bolehlah kiranya kita merapatkan kembali ukhwah sesama kita..

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    ngeh3...
    niway,anda dijemput hadir ke blog saya..kehadiran anda amat dihargai..!=D

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online