I LOVE MALAYSIA..1 MALAYSIA..THE LAND OF PARADISE..

Saturday, August 8, 2009

Dah Abes Dah!!! yippi!

Akhirnya detik jam 5 petang, 7.8.09 tamatlah sudah Pesta Buku Upena UiTM dengan jayanya setelah 1 minggu berlangsung di Menara SAAS UiTM.. Huh! finally dapat gak kitorg rehat sejenak setelah 2,3 minggu bertungkus lumus menyiapkan segala persediaan untuk memastikan pesta buku ini berjalan lancar dan berjaya..Alhamdulilah, segalanya berjalan lancar seperti yang dirancang..

Terima kasih tak terhingga di ucapkan kepada para tetamu yang sempat meluangkan masa hadir ke pameran..
terima kasih kepada syarikat2 Penerbitan seperti Creative Entreprise, MOY, Karangkraf, Alaf 21, kartunis SYEM Raja Lawak dan lain2x kerna turut bersama2 menjayakan pesta Buku kali ini.
Thanks to En. Cendol dan Spider kerna bagi aku karikatur dan autograph korang kt aku, aku appreciate sangat2x

Kepada semua staf2X Upena spt En. Munauwar, Kak Salmah, Abg Zaki,Abg Rizael dan lain2x, marilah kita mengucapkan kesyukuran ke hadrat ilahi dan gunakan lah cuti sabtu dan Ahad ini untuk merehatkan jiwa dan minda yang telah lama ter'exosted' sekian lama.. kerna esok kita dh nk kerja semula (adoii!! la)

Tak lupa juga kepada abang2X pemandu bas UiTM terutamanya abang K.Nizam kerna telah memberikan bantuan dan kerjasama kepada saya..(kalau abang2x takda lingkup la saya sebagai ajk pengangkutan sempena Pesta Buku kali ni!!)
Tak lupa kepada.....ba..bla..bla..

p/s: Uish!! macam ucapan Menteri la, panjang berjela-jela.. anyway thanks kepada semua, pesta ini banyak memberi pengalaman kepadaku dan mengajarku tentang erti persahabatan, keikhlasan, tanggungjawab dan sebagainya!!)

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online