I LOVE MALAYSIA..1 MALAYSIA..THE LAND OF PARADISE..

Thursday, August 6, 2009

BLOG INI BELOM R.I.P LAGI!!


Testing..testing...1..2..3..

Salam semua..Salam dunia, Salam Nusantara...cewah!! hmm...sudah terasa lama sungguh diriku x update something kt blog kesayangan ini rasanya..
Yaa! sejujur-jujurnya dah nak hampir dua bulan aku langsung tak jenguk blog ni...rasa dah bersawang pun ada..haha..diri ini bukan sengaja enggan menitiskan tinta di atas wacana blog ini, tapi aku tak berdaya..aku takda upaya..aku runsing, pening, hening dengan masalah2 yang berlengar di depan mataku ini
Ini semuanya kerna dalam tempoh 2 bulan ni aku diselubungi berbagai2 dugaan yang dah berjaya menekan2 raga dan jiwa aku hampir ke tahap maksima, macam2 tekanan,masalah, bebanan terpaksa aku tanggung..yang membuatkan aku hampir tiba ke titik noktah dalam mengejar cita2 sejatiku ini, hingga membuat aku takut untuk menempuh masa hadapan.. uhuh!
ya, aku akui...semua ini berlaku atas kesilapan dan kealpaan aku sendiri..aku yang telah mencorak kan sendiri laluan hidup ku ini ke landasan yang kurang tepat dari landasan azalinya...

Tapi kini...semuanya Berubah!! segala bebanan, tekanan yang menimpa sedikit2 menghilang..bibit2 awan kelabu lagi gelap kini sedikit demi sedikit hilang dimamahi sinaran keyakinan yang kian memancarkan kembali cahaya seperti dahulu..
ya!! kini aku kembali..kembali ke dunia realiti dan juga dunia cyber ini...
maka hari ini lahirlah kembali Mat Jenin Kota yang sekian lama dirundung derita untuk menyinari alam maya!! (cewah!!)
Jutaan kesyukuran kepada yang maha esa dan Terima kasih tak terhingga kepada mak, ayah, adik beradik dan sahabat2 yang memberikan semangat dan telah memberi keyakinan kembali kepada diriku agar membentuk kembali perisai sakti iaini keyakinan yang sebelum telah hampir pupus dari sanubari ini...dengan ini aku berjanji aku akan teruskan perjuangan hidupku ini..tak lupa juga...mat jenin Kota tak mati, dan blog ini belum R.I.P lagi..cewah!!

1 Comment:

  1. Achik said...
    take a break with kit kat yea?
    nak sikit~
    selamat kembali..mat!

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online